torsdag 16. mai 2013

Oppsummering av året

I dette halvåret har jeg lært mye nytt om speilreflekskameraet. Jeg har lært en del om hvordan man bruker blenderåpning, lukkertid, eksponeringsregulator og ISO. I tillegg til det har jeg lært å bruke reflektor både ute og inne i fotostudioet.

Det er brukt tid på photoshop, hvor vi har lært om ulike verktøy som er nyttige å vite om. Som dodge tool og burn tool. Liquify var ganske morsomt å prøve ut. Og å lage mikromennesker. Mye ble testet ut.

Har ikke mye imot arbeidsmetodene; å ta bilder og derretter gå på dataen.

Når det gjelder bloggingen var det ikke så nytt for meg. Jeg har sett på blogger og de ulike funksjonene de har, men jeg viste egentlig ikke helt hvordan man kunne skjule kommentarene. Det var et utfordrende og kjekt halvår.

- Mathilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar